Spenderar tisdagen hemma

 
 
Tuva-Li roar sig själv i babygymmet för en gångs skull. Hon vill nämligen helst vara med hela tiden, men nu när hon kan sitta upp i gymmet verkar det vara mer uppskattat. Jag tänkte passa på att se gårdagens avsnitt av Paradise Hotel och slänga i en tvättmaskin. Vaknade upp med både mensvärk och ont i halsen så vi har bara varit hemma idag och kommer att fortsätta med det under resterande del av dagen. Känner mig inte alls som den roligaste morsan men det vet jag ju att man inte kan vara alla dagar heller.
 
Vi tog en tur till IKEA igår kväll. Tänkte att jag skulle köpa lite julpynt men kom istället hem med allt annat än just det. Happens everytime. Vet inte ens om vi behöver något nytt, måste släpa upp kartongen med alla julsaker från förrådet och titta. En julstjärna till sovrummet är jag dock på jakt efter men det är svårt när man är så petig. Då hinner liksom julen ha passerat innan man har hittat något man tycker är fint. Är inte hela världen om vi blir utan men jag tycker att det är så mysigt att ha en lysande på kvällen. 
 
Nu längtar vi efter pappan i huset så vi kan få mysa lite alla tre

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh hon ser ut som en liten ängel. Sååååå söt!

Svar: Tack vad snäll du är :) Men skenet bedrar nog lite haha
bymichaela.blogg.se

2013-11-26 @ 20:45:24
Postat av: Lisa

Tack för jag fick ditt lösen förresten

2013-11-26 @ 21:04:22
Postat av: josefin

Gud vad söt hon är :)

Svar: Tack :) Det tycker jag med!
bymichaela.blogg.se

2013-12-02 @ 15:31:46
URL: http://jcsl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0