Helgbravader

 
 
Jag var ute igår. Träffade vänner, drack öl, hade sjukt roligt och ramlade in hemma vid 3. Alltså gud vad jag kände att jag behövde det. Mycket för att bli påmind om att jag faktiskt fortfarande existerar som egen person och inte endast som mamma. Men även för att bli påmind om hur jävla trist det är att vakna upp och inte orka ett jäkla dyft. Förstår inte att jag med vilja mådde så här mer eller mindre varje helg för något/några år sedan.
 
Värst är nästan hur fruktansvärt sliten jag ser ut idag. Ser ut som sju svåra år och mina dagliga mörka ringar under ögonen är nere på kinderna nu. Men som sagt, kul var det! Och idag har jag fått chansen att ta det lite lugnt då Peter tog med sig Tuva-Li på äventyr. Saknar dock min lilla tjej och vill väldigt gärna att de ska komma hem så vi kan mysa.
 
Nu ska jag titta till mina pyssel-projekt som står och torkar. P kom hem med en kopparspray till mig häromdagen och nu tycker jag mer eller mindre att allt här hemma behöver en omgång med den. Än så länge har alla silvriga ljusstakar omvandlats till koppar. Men nu testade jag även att spraya om foten till en julstjärna som ska stå i sovrummet. Håller alla tummar och tår för att det ska bli bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0