Några få juldekorationer



Lite av dekorationerna här hemma nu inför julen. Tycker inte om det klassiskt röda och vill inte heller ha för mycket. Har lite ljuslyktor, ljusstakar och nån stjärna. I övrigt räcker det med granen anser jag. Man hittar absolut inga tomtar hemma hos oss. Sånt fick jag nog av när vi barnbarn fick dekorera mormors hus varje år när vi var små. Det var verkligen prydnader överallt. Såg förjävligt ut, men vi var nöjda och då var även mormor nöjd. Ljusstakarna i koppar har jag sprayat, de behöver en omgång till då jag missat på några ställen men att spraya i den här kylan försämrar resultatet så jag vågar inte riktigt. Blev väldigt nöjd med resultatet i alla fall.
 
Både jag och Tuva-Li är fortfarande förkylda så vi hänger bara hemma. Vi har på sin höjd varit ute på en promenad för att gå till affären samt gått en trappa upp till Natalie. Klättrar snart på väggarna men det börjar bli bättre nu så snart kan vi nog ta oss ut igen. Jag har roat mig med att kolla alldeles för mycket på Vampire Diaries när tillfälle getts. Slutade kolla på den för ett tag sedan så nu har jag mycket att kolla ikapp!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag vill inte heller ha massa tomtar och röda ljusstakar!

2013-12-05 @ 13:59:50
URL: http://esandh.se
Postat av: josefin anero

Lagom mkt.. Fint!

2013-12-08 @ 20:38:02
URL: http://josefinanero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0