10 saker du inte visste om mig

 
 
Fick en utmaning av både Josefin och Elin som jag dock väljer att göra om lite då jag är för lat för att svara på hela. Väljer istället att halvera den och endast berätta 10 saker om mig själv som ni förmodligen inte visste sedan tidigare. Enjoy!
 
1. Jag har absolut inget tålamod. Överhuvudtaget. Vill jag ha något så vill jag ha det nu, på en gång. Helst igår. Och jag har väldigt lätt för att tappa humöret när något är svårt/jobbigt eller när Tuva-Li är knepig och gnällig.
 
2. Jag älskar att städa och att tvätta. Känslan av en nystädad lägenhet och en tom tvättkorg är obeskrivlig. Dock är jag rätt lat och kan skjuta på städning in i det sista när jag inte har någon lust.
 
3. Jag vill en dag starta eget företag och hoppas på att någon gång kunna livnära mig på det.
 
4. Jag tycker att det är otroligt skönt att umgås med mig själv. Att shoppa, äta, se på film, lyssna på musik framför datorn, pyssla och så vidare är något jag verkligen njuter av att göra själv. Jag har aldrig känt något behov av att ständigt vara omringad av människor och jag trivs väldigt bra i mitt eget sällskap.
 
5. Jag är en känslomänniska och har väldigt lätt för att gråta. Har dessutom väldigt lätt för att bli irriterad. Och väldigt lätt för att bli otroligt glad.
 
6. Jag fascineras väldigt mycket av 1700-talet, 40- och 60-talet och fantiserar ofta om hur det vore att få resa i tiden. Speciellt 1700-talet intresserar mig och jag älskar att se på film som utspelar sig under detta århundrade.
 
7. Jag avskyr ris, oliver, ost, saltgurka, keso, stekt potatis och falukorv.
 
8. Jag vill gifta mig. Alltså, jag vill verkligen gifta mig och tänker på det minst en gång om dagen. Har säkert sparat 500 inspirationsbilder och längtar efter hela planeringsfasen inför bröllopet. Väntar dock fortfarande på att min kära P ska fria. Och nej, jag tänker inte göra det själv. Är inte ens ett alternativ.
 
9. Jag skulle väldigt gärna vilja köra runt i en Camaro SS från '69. Har däremot inget körkort, så kanske skulle ta tag i det först och främst.
 
10. Jag snarkar. Tydligen väldigt högt.

Kommentarer
Postat av: annelie

ååh jag vill också sådär gärna vilja gifta mig. Tänker också på det väldigt mycket! Även jag väntar på ett frieri, haha men det får nog ändå vänta några år i alla fall.. Vi har inte ekonomin, och vi planerar att köpa radhus inom en snar framtid :)
Samma sak gäller även att skaffa barn. Har sådan otroligt stark längtan till familjelivet och att tillsammans med min sambo få en liten ängel. Längtar verkligen tills det är min och min sambos tur.. Detta tänker jag på jättemycket varje dag och följer många mammabloggar och på insta :) men snaart så är det dags!

2013-11-30 @ 14:11:00
URL: http://livetmedanneliew.blogg.se
Postat av: Sarah

Jag gillar dig!! vi är ganska lika du å jag.

...förutom kanske på nr 7. hihi
och att jag friade. men de var för When in Vegan måste jag bli gift ;) hahaha!

2013-12-15 @ 10:21:35
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0